יאיר נתניהו קרן וקסנר | החדשות N12 S Tweet בהמשך להסכמה שהושגה עם בוגרי קרן וקסנר יאיר נתניהו מתנצל בפניהם בטוויטר Erelyuval Trendsmap

יאיר נתניהו בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ישלם רבע מיליון שקלים לעורך באתר וואלה אבי אלקלעי שתבע דיבה. כך פסק בית משפט השלום בתל אביב.


N12 יאיר נתניהו יתנצל בפני קרן וקסנר פרסומים פוגעניים

הוא שיתף ברשתות החברתיות מידע שלפיו אלקלעי הוא שתול של קרן וקסנר.

יאיר נתניהו קרן וקסנר. לאחר גישור והתפשרות בין שני הצדדים המייצגים עוד יורם מושקט בא כוחם. הלחץ של יאיר נתניהו עזר. עשרה ימים אחרי שנתניהו עזב.

במהלך החודשים מרץ-יוני 2020 פרסמתי ברשתות החברתיות פרסומים פוגעניים כלפי בוגרי קרן וקסנר. יאיר נתניהו יתנצל בפני בוגרי קרן וקסנר. קרן וקסנר עושה קאמבק הפעילות של הקרן שמממנת לימודים בהרווארד עבור בכירי המגזר הציבורי הופסקה בשנה שעברה בין היתר בשל קמפיין של ארגוני ימין יאיר נתניהו.

נדחתה עתירת אם תרצו נגד קרן וקסנר. בנוסף להסרת הציוצים יאיר נתניהו יפרסם הבהרה בחשבון בטוויטר שלו בנוסח הבא. כשכתבתי על קרן וקסנר כת של פדופילים התכוונתי לגפרי אפשטיין.

יאיר נתניהו יתנצל בפני קרן וקסנר. הסיפור הזה יעלה הרבה כסף. קרן וקסנר תשוב לפעול לאחר שנה הקפאה בשל מגפת הקורונה ובשל.

תביעות ההשתקה ההזויות לא מעלות אפילו פיהוק לבית המשפט הוגשה תביעת לשון הרע נגד בנו של ראש הממשלה. יאיר נתניהו מתנצל בפני בוגרי קרן וקסנר יאיר נתניהו מודה שאמירותיו המשמיצות כלפי בוגרי קרן וקסנר היו פוגעניות לא נכונות ולא ראויות ומתחייב שלא לחזור עליהן. לאחר שבדקתי את עצמי אני סבור כי אמירותיי בפרסומים.

יום שני 02 באוגוסט 2021 1520 עודכן. יאיר נתניהו נאלץ לפרסם הבהרה קרן וקסנר איימה לתבוע את בנו של ראש הממשלה. יאיר נתניהו וקרן וקסנר הגיעו להסכמה שהתקבלה על ידי בית המשפט לפיה נתניהו יתנצל בחשבון הטוויטר שלו על.

אמירותיי לא נכונות ולא ראויות. פרסומיי היו פוגעניים ולא ראויים פשרה בתביעת הדיבה. מול יאיר נתניהו עומדות תביעות תלויות בסכום כולל.

בעקבות תביעת דיבה. לאחר שמיצה נתניהו הבן את אפשרויות ההתגוננות בתביעתם של 74 בוגרי הרווארד שלמדו על מלגת קרן וקסנר הגיעו במשפחת נתניהו למסקנה הקשה מכל. יאיר נתניהו מתנצל בפני בוגרי קרן וקסנר.

74 הבוגרים שתבעו את נתניהו על לשון הרע פרסמו הודעה לפיה הוא התחייב להתנצל על פרסומים פוגעניים שהפיץ ברשת החברתית במהלך. התביעה נוגעת לשורת ציוצים שכתב יאיר נתניהו בשנה שעברהבין היתר בחודש יוני 2020 כתב כי בוגר קרן וקסנר של הפדופיל אינו רשאי לקבל שום תפקיד של עובד ציבור אשר מקבל את משכורתו ממשלם המיסים. 75 תלמידים לשעבר של תוכניות הכשרה אקדמיות ייעודיות למשרתי ציבור מאוניברסיטת הרווארד בארהב - שלימודיהם שולמו באמצעות מלגה של קרן וקסנר - הגישו היום ג תביעה בסך מיליון שקל נגד בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו.

אמירותיי לא היו נכונות. הנציבות מעכבת השתתפות בתוכנית של קרן וקסנר. יאיר נתניהו יתנצל בפני בוגרי קרן וקסנר ותביעת הדיבה נגדו תסולק.

אני סבור כי אמירותיי בפרסומים אלה לא. יאיר נתניהו בנו של ראש הממשלה לשעבר מודה שאמירותיו המשמיצות כלפי בוגרי קרן וקסנר היו פוגעניות לא נכונות ולא ראויות ומתחייב שלא לחזור עליהן. נציבות שירות המדינה הודיעה כי אינה מאפשרת השתתפות בתוכניות לימוד בחול בתקופה שבה מקורבי נתניהו תוקפים את קרן וקסנר האם התזמון להודעה מקרי.

בעקבות הציוץ הזה הגישו 74 בוגרי קרן וקסנר תביעת לשון הרע לבית המשפט בסך מיליון שקלים. כך הודיעו היום שלישי הצדדים לבית משפט. יאיר נתניהו נאלץ להתנצל בפני בוגרי קרן וקסנר בעקבות תביעת דיבה של בוגרי קרן וקסנר נאלץ יאיר נתניהו לפרסם הודעה.

התובעים 75 בוגרי קרן וקסנר בהם בכירים לשעבר כעמוס ידלין ומשה לדור טוענים כי נתניהו.


החדשות N12 S Tweet בהמשך להסכמה שהושגה עם בוגרי קרן וקסנר יאיר נתניהו מתנצל בפניהם בטוויטר Erelyuval Trendsmap


הישג לבוגרי קרן וקסנר התביעה נגד יאיר נתניהו לא תסולק על הסף גלובס


יאיר נתניהו יתנצל בפני קרן וקסנר בדף הטוויטר שלו אייס


יאיר נתניהו יתנצל בפני בוגרי קרן וקסנר שיוותרו על כל פיצוי כספי מצידו העין השביעית


הלחץ של יאיר נתניהו עזר הנציבות מעכבת השתתפות בתוכנית של קרן וקסנר חדשות Themarker


הסכם פשרה בין יאיר נתניהו לבוגרי קרן וקסנר יתנצל וימחק פוסטים פוגעניים משפט ופלילים הארץ


יאיר נתניהו ותביעת קרן וקסנר בית המשפט בהחלטה דרמטית אייס


יאיר נתניהו יתנצל בפני קרן וקסנר פרסומים פוגעניים ולא ראויים חדשות מעריב


בוגרי קרן וקסנר תובעים את יאיר נתניהו ותיאוריית הקונספירציה תגיע לבית המשפט העין השביעית


המתקפה על קרן וקסנר היא התקפה על הדמוקרטיה גלובס


הסדר גישור בין יאיר נתניהו לקרן וקסנר ימחק את ציוציו ויתנצל


בוגרי קרן וקסנר תובעים מיליון שקל מיאיר נתניהו


בעקבות תביעת דיבה יאיר נתניהו נאלץ להתנצל סרוגים


75 מבוגרי קרן וקסנר תבעו את יאיר נתניהו כאן


פוגעניים I יאיר נתניהו מתנצל הפעם בפני 75 בוגרי קרן וקסנר אבי כץ חרדים10


יאיר נתניהו התנצל בפני בוגרי קרן וקסנר אמירותיי לא ראויות חדשות 13


לתביעת בוגרי קרן וקסנר נגד יאיר נתניהו יש סיכוי לקבוע תקדים זמן ישראל


הסכם פשרה בין יאיר נתניהו לבוגרי קרן וקסנר יתנצל וימחק פוסטים פוגעניים משפט ופלילים הארץ


בוגרי קרן וקסנר משיבים לטענת יאיר נתניהו כי אינם יכולים לתבוע אותו דיבה העין השביעית

Next Post Previous Post
No Comment
Add Comment
comment url